Takie małe pytanko: dochodzą Wam smsy z wynikami na komórkę? Bo jak grałem tam jeszcze w zeszłym roku to pamiętam, że nie było z tym problemu, a teraz od początku roku nie uświadczyłem ani jednego
Ostatnio zmieniony przez Kamil(ek) 2007-02-19, 19:33, w całości zmieniany 1 raz
Siemka.... Gamebookers jak dla mnie jeden z lepszych bukmacherow, maja szybki support czasami dosc ciekawe live, kursy sa na bardzo dobrym poziomie, ciekawe live. Najwazniejsze ze nie ma duzej lini jesli chodzi o minimalna wp?ate, rowniez nie ma problemu z wyp?ata. Gamebookers bardzo dba o swoich klientow, jezeli jakis czas u nich nie grasz to przesy?aja maila z propozycja podwojenia naszej wp?aty. Polecam
Gamebookers to świetny buk ! Gram tam już od 2 lat i ani razu sie nie zawiodlem Dość dobre kursy i szeroka oferta zakładów. Z wypłatami takze nie bylo problemow !
Polecam
sh3v [Usunięty]
Wysłany: 2007-02-18, 22:16
Popieram! Gamebookers jest to bardzo dobry buk. Ostatnio dostalem od nich maila o nastepujacej tresci:
"Witaj Kamil,
Wiemy, że od dawna jesteś zarejestrowany(a) w Gamebookers, ale od pewnego czasu nie obstawiałeś(aś) z nami.
Zaproponowaliśmy Ci już wcześniej podwojenie Twojego pierwszego depozytu z maksymalnym bonusem PLN 78.20 . Nadal możesz skorzystać z tej wyjątkowej oferty:
* Zaloguj się i zasil swoje konto teraz a my podwoimy Twoją wpłatę! Maks. bonus jaki możesz otrzymać to PLN 78.20 . "
Oczywiscie wplacam i bede gral u nich nie mialem problemu z wyplatami/wplatami. Obecnie jednak nie posiadaja polskiego konta do wplaty na konto (przelew) ale nie powinno to stanowic problemu dla wiekszkosci graczy bo mozliwa jest wplata przez karte, Moneybookers.com oraz NETeller. Osobiscie polecam MB.
Nie wiem czy ta promocja dotyczy wszystkich czy tylko wybryanych, ktorzy otrzymali maila od nich. Przypuszczam jednak ze dotyczny tylko tych, ktorzy otrzymali od nich wiadomosc.